Helsingin Stockmannin viime joulun interaktiivinen satuikkuna saa jatkoa, kun uudessa, niin ikään interaktiivisessa näyteikkunassa Stockmannin ja Finnairin kanta-asiakaskortit kohtaavat romanttisesti satulinnan portailla. Kosketuksella ohjattavan näyteikkunan ovat tälläkin kertaa suunnitelleet ja toteuttaneet Orle ja mainostoimisto doop.

Näyteikkunan tapahtumat lähtevät liikkeelle katsojan tuodessa kätensä ikkunan ulkopinnan anturin lähelle. Mainosvideo, ikkunassa liikkuvat elementit sekä näyteikkunan valot ja äänet on kaikki synkronoitu tarkasti yhteen. Jokainen käynnistys tilastoituu ja esityskerroista saadaan kattavaa statistiikkaa

Näyteikkunan toteutuksessa on käytetty Reboard- ja EPS200-rakennusmateriaaleja ja teknisessä toteutuksessa doopin interaktiivista myymäläTV-järjestelmää. Ikkuna toimitettiin tilaajalle avaimet käteen -periaatteella ja yksityiskohtaisen 3D-suunnittelun ja animoinnin ansiosta asiakas pääsi arvioimaan tulevaa lopputulosta jo ennen kuin rakentamista oli edes aloitettu.

Orle Oy on Suomen johtava 3D-mainos- ja somisteosaaja. Yrityksen erikoisosaamista ovat näyttävät ja kevyet, paloturvallisesta ja kierrätettävästä EPS- muovista valmistetut somisteet sekä nykyaikaiset LED-valoratkaisut.

doop on nuori ja notkea turkulainen mainostoimisto, joka tarjoaa tuoreita ratkaisuja kaikkiin markkinointiviestinnän tarpeisiin. Yrityksen erityisosaamista ovat digitaaliset mainospinnat ja digitaalinen mainostuotanto.

L isätietoa:
Orle Oy – Leif Orvasto, 040 842 1370, leif@orle.fi
doop Oy – Antero Lehtonen, 040 514 1015, antero@doop.fi
DSC_9207 StockmannFinnair_v01 DSC_9211